Zavedamo se, da se ob pripravah na tako avanturo pojavi kar nekaj vprašanj. Da bi vam olajšali pot, smo vsa najpogostejša vprašanja in naše odgovore zbrali na enem mestu.
Vemo, da je hitra rešitev vedno najboljša, zato naj vam ta stran prihrani kakšen klic ali dva.
Tako boste svojo energijo lahko raje usmerili tja, kjer je res potrebna – na poti.
Pohod bo potekal v soboto, 26. aprila 2025, s štartom v šotoru ob Kočevskem jezeru.
Začetek pohoda na celotno pot – 64 km: med 4:30 – 6:00
Začetek pohoda na krajšo pot – 36 km: med 7:00 – 9:00
Ko boste pohodniki prispeli na cilj, vas bo v prireditvenem šotoru pričakala prijetna atmosfera. Od 14. ure dalje pa tudi ponudba lokalnih ponudnikov hrane, pijače in domače obrti.
Prijave na pohod se bodo odprle predvidoma v začetku meseca februarja. Svetujemo vam, da redno spremljate objave na Facebooku, Instagramu in naši spletni strani.
Vzemite si nekaj minut in v miru podrobno preglejte svojo prijavo. Preverite ali so imena in priimki vpisani pravilno, vsebujejo šumnike in sičnike, preglejte ali ste pravilno vpisali telefonske številke in e-poštne naslove pohodnikov itd. V primeru, da opazite napako, nam skupaj s pravilnimi podatki javite na info@poms.si.
Če je bila prijava uspešna, boste preko e-pošte prejeli sporočilo, da je vaše naročilo v obdelavi. Kmalu za tem boste prejeli še eno sporočilo, da je vaše naročilo uspešno in zaključeno. V svoji spletni banki lahko preverite tudi ali je bila transakcija sprovedena in avtorizirana.
Nato še enkrat preverite ali so imena in priimki vpisani pravilno, vsebujejo šumnike in sičnike, preglejte ali ste pravilno vpisali telefonske številke in e-poštne naslove pohodnikov itd. V primeru, da opazite napako, nam skupaj s pravilnimi podatki javite na info@poms.si
Obvestila o naročilu se zaradi varovanja podatkov sistemsko pošiljajo samo in izključno na e-mail naslov plačnika. Ta mora poskrbeti, da bodo vsi tisti za katere je izpolnil in plačal prijavo, obveščeni.
Najprej preverite nezaželjeno pošto (spam). Če potrditvenega sporočila ne najdete sta razloga možna dva – napačen e-mail naslov plačnika ali pa neuspešna avtorizacija prijavnine. Na info@poms.si napište sporočilo z naslovom: Nisem prejel/a potrditve naročila. V sporočilu navedite ime, priimek, naslov ter telefonsko številko plačnika, da lahko enostavno najdemo vašo prijavo in ugotovimo kje se je zalomilo.
Ko se prijave zaprejo in se niste uspeli prijaviti, lahko spremljate našo stran na Facebooku, kjer pod objavo PRODAM/KUPIM poteka prodaja in nakup prijavnin tistih pohodnikov, ki se pohoda ne bodo mogli udeležiti. Bodite pozorni! Sprembe podatkov kupljenih prijavnin so možne samo do določenega datuma, katerega bomo objavili naknadno. Takrat se baza pohodnikov zapre zaradi priprave pohodniških vrečk in štartnih številk.
Število prijav je omejeno zaradi naravovarstvenih razlogov, saj pohod poteka ob robu pragozda, ki predstavlja edinstveno in občutljivo okolje. Z omejitvijo udeležencev, pomagamo varovati ekosistem ter čim manj vplivati na floro in favno v tem naravnem prostoru.
Sprembe podatkov kupljenih prijavnin so možne samo do določenega datuma, katerega bomo objavili naknadno. Takrat se baza pohodnikov zapre zaradi priprave pohodniških vrečk in štartnih številk.
Ker prijavnin v skladu s 4. členom splošnih pogojev pohoda ne vračamo predlagamo, da vašo prijavo prodate nekomu drugemu in si na ta način povrnete strošek prijavnine, nam pa posredujete sporočilo, v katerem napišete ime in priimek ter e-mail naslov in telefonsko št. nadomestnega pohodnika.
Prijavitelj oziroma plačnik prijavnine nam na info@poms.si sporoči ime in priimek pohodnika, kateri se pohoda ne bo mogel udeležiti ter ime, priimek in e-mail naslov nadomestnega pohodnika. Nato z nadomestnim pohodnikom uredimo vse potrebno za prijavo.
Menjava podatkov pohodnika je možna samo še na dan pohoda in sicer na način, da ob registraciji pohodnik prevzame pohodniško vrečko z navedbo priimka, imena in naslova pohodnika, ki se pohoda ne bo udeležil, nato pa se zglasi na pultu REKLAMACIJE, kjer mu zaradi varnosti in spremljanja zamenjamo podatke na pohodniškem kartonu. Vsebina pohodniške vrečke ostane nespremenjena.
Zamenjave prijavnin s spreminjanjem velikosti pohodniških majic, nogavic in malice so možne samo do vključno nedelje, 30. marca 2025.
Ob prijavi na pohod imate možnost izbire toplega obroka, pri čemer lahko izberete tudi vegetarijansko ali brezglutensko različico brez jajc. S tem želimo poskrbeti, da bo obrok ustrezal različnim prehranskim potrebam.
Traso lahko spremenite tako, da nam pošljete sporočilo na info@poms.si ali pa na dan dogodka na pultu REKLAMACIJE.
Pohodniško vrečko lahko prevzamete:
– Dan pred dogodkom med 20.00 do 21.00 uro
– Na dan dogodka med 4:30 in 6:00 za celotno pot in med 7.00 in 9.00 za krajšo pot.
– Po dogodku v tajništvu Radia Univox, Rožna ulica 39, Kočevje, vsak delovni dan med 8.00 in 15.00 uro.
V pohodniški vrečki boste našli majico, nogavice in nekaj daril naših sponzorjev.
Pohodniško vrečko lahko prevzamete na dan dogodka do 9.00 zjutraj, lahko pa vam pohodniške vrečke po pohodu, na vaše stroške, pošljemo po pošti.
Dostava pohodniške opreme, ki jo odložite na za to označeno mesto v prireditvenem šotoru ob registraciji, je možna SAMO ZA CELOTNO POT 64 KM. Pohodniško opremo dostavimo na kontrolno točko Žaga Rog, od tam pa odloženo opremo odpeljemo na izhodišče.
Na vseh kontrolnih točkah dolge in krajše poti bodo cisterne s pitno kočevsko vodo. Ne pozabite s seboj vzeti bidonov.
Pohodniški karton ožigosate na vsaki kontrolni točki, kjer vas bodo čakali naši prostovoljci.
Čip, ki ga prejmete ob prevzemu pohodniških vrečk, nam omogoča spremljanje vaše lokacije med pohodom. Namenjen je izključno zagotavljanju vaše varnosti in ne merjenju prehojenega časa. Čip ob prihodu na cilj nujno vrnete organizatorju.
Časa ne merimo, ker gre za vzdržljivostni pohod, kjer je glavni poudarek na uživanju v naravi in premagovanju poti po lastnem tempu, brez tekmovalnega pritiska.
V primeru poškodbe pokličite na številki, ki sta navedeni na pohodniškem kartonu.
Parkiranje ob cesti do Kočevskega jezera bodo usmerjali in urejali gasilci PGD Kočevje, zato sledite njihovim navodilom.
Za vstop na brezplačni pohodniški vlak iz smeri Ljubljana – Kočevje ne potrebujete nikakršnega dokazila, za povratek pa potrebujete pohodniški karton, ki ga prejmete ob registraciji v pohodniški vrečki v prireditvenem šotoru na štartu pohoda.
Pohodniške majice žal niso na voljo za nakup, vendar pa lahko v naši spletni trgovini kupite različne druge promocijske izdelke in opremo, ki so na voljo vsem ljubiteljem pohoda Po medvedovih stopinjah.
Če se pohoda ne morete udeležiti, vendar bi želeli pomagati pri organizaciji, vas z veseljem vabimo, da nam pošljete sporočilo na info@poms.si ali izpolnete spodnji elektronski obrazec.
Na dan dogodka se izgubljeni predmeti nahajajo na info pultu. Po dogodku je izgubljene predmete možno prevzeti v tajništvu Radia Univox, Rožna ulica 39, Kočevje, vsak delovni dan med 8.00 in 15.00 uro. Trudimo se, da fotografije vseh najdenih predmetov po zaključku dogodka objavimo na naši Facebook.
Vaše vprašanje vpišite v spodnji obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.