VZDRŽLJIVOSTNI POHOD PO ROŠKI PEŠPOTI

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji za prijavo na vzdržljivostni pohod
PO MEDVEDOVIH STOPINJAH

  1. Z oddajo prijave sprejemam Splošne pogoje 7. BRBL vzdržljivostnega pohoda “PO MEDVEDOVIH STOPINJAH 2021” (v nadaljevanju “pohod”), ki ga organizira Turistično športno društvo PO MEDVEDOVIH STOPINJAH, Rožna ulica 39, 1330 Kočevje (v nadaljevanju “organizator”).
  2. Z oddajo prijave potrjujem, da so vsi podatki v prijavnem obrazcu resnični. Izjavljam, da sem zdrav in pripravljen za pohod. Upošteval bom vsa navodila in opozorila organizatorja ter hodil na lastno odgovornost. Seznanjen sem z nevarnostmi in tveganji, do katerih lahko pride med pohodom, in izjavljam, da v primeru kakršne koli škode, ki bi jo utrpel v zvezi z udeležbo na tej prireditvi, ne bom tožil ali zahteval nadomestila.
  3. Prijava na pohod je veljavna šele po plačani prijavnini. Plačilo je možno le s kreditnimi karticami Visa ali Mastercard.
  4. Vračilo prijavnine je možno edino nazaj na kreditno kartico in sicer do 30. 10. 2020, ob tem se zaračunajo administrativni stroški v višini 5 €. Po tem datumu prijavnin ne vračamo.
  5. Organizator obvešča vse udeležence – pohodnike, spremljevalce in druge, da je pohod javna prireditev, kjer bodo bodisi drugi udeleženci, bodisi organizator izvajali fotografiranje oziroma snemanje (avdio in/ali video) in bodo takšni posnetki lahko objavljeni na spletnih mestih, na družbenih omrežjih in v medijih organizatorja ali udeležencev. V primeru, da udeleženec ne želi biti upodobljen na fotografijah ali posnetkih, naj na to jasno opozori, v kolikor je to mogoče v danem trenutku.
  6. Uporabljeni izrazi, napisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za oba spola.
  7. Organizator bo z zbranimi osebnimi podatki ravnal skrbno in odgovorno ob upoštevanju veljavne zakonodaje (Zakon o varstvu osebnih podatkov) in Pravil varstva zasebnosti in uporabe piškotkov Turistično športnega društva PO MEDVEDOVIH STOPINJAH.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
pomedvedovihstopinjah.si

Splošni pogoji spletne prodajalne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja TURISTIČNO ŠPORTNO DRUŠTVO PO MEDVEDOVIH STOPINJAH (v nadaljevanju Društvo POMS), Rožna ulica 39, 1330 Kočevje, matična številka: 4104242000, davčna številka: 56706812, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Društvo POMS).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vrste uporabnikov

Nakup artiklov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino na www.pomedvedovihstopinjah.si.

Dostopnost informacij

Društvo POMS se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o Društvu POMS (ime in sedež društva, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine Društva POMS na spletnem mestu www.pomedvedovihstopinjah.si ažurira.

Cene v spletni trgovini so prikazane kot Cene. Cene so cene, kot jih oblikuje Društvo POMS in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine podjetja Društvo POMS na www.pomedvedovihstopinjah.si.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Društvom POMS in kupcem je v spletni trgovini na spletni strani www.pomedvedovihstopinjah.si sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina Društva POMS kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše naročilo v spletni trgovini). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Društvo POMS kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Društva POMS.

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

Kartično plačilo.

Izdaja računa

Društvo POMS ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Cene

Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine DruštvA POMS na spletnem mestu www.pomedvedovihstopinjah.si.

Vse cene so brez DDV (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Društvo POMS kupcu omogočila odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

  1. Vaše naročilo v spletni trgovini

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Društvo POMS naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Društvo POMS lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Društvo POMS nima na zalogi, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Društva POMS. Prek elektronske pošte Društvo POMS kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Društvu POMS, ki bo artikel odstranil iz naročila. Društvo POMS ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave artiklov, ki jih Društvo POMS nima na zalogi.

  1. Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje in o tem po elektronski pošti in obvesti kupca. Društvo POMS v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 636 989 ali po e-naslovu prodaja@poms.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Nakup za pravne osebe

Nakup za pravne osebe ni možen preko spletne trgovine na spletnem mestu www.pomedvedovihstopinjah.si. Pravne osebe se za nakup morajo obrniti direktno na Društvo POMS na prodaja@poms.si ali na telefonsko številko 040 636 989.

Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe kupca sporoči na e-naslov prodajalca: prodaja@poms.si.

V primeru odstopa od pogodbe kupca prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Društvo POMS, Rožna ulica 39, 1330 Kočevje

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu izdelkov, če je kupec že odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na njegovem naslovu. Prodajalec hrani artikel do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni Društvu POMS in nimajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske in druge poškodbe na izdelku, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu). Vrnjene artikle v Društvu POMS pregledamo. V primeru, da kupec vrne poškodovan izdelek, ni opravičen do povračila kupnine.

Dostava

Društvo POMS si pridržuje pravico izbrati ponudnika dostave na prostem trgu storitev dostavnih služb, v interesu da naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Varnost

Društvo POMS uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

O varovanju osebnih podatkov si preberite na naši spletni strani Pravila varstva zasebnosti.

Komunikacija

Društvo POMS bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Društvo POMS bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Društvo POMS bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Društvo POMS izrecno spoštovalo.

Oglasna sporočila Društva POMS. bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti

Društvo POMS se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Društvo POMS ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Društvo POMS kupca obvestilo o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Društvo POMS ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Društvo POMS v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Društvo POMS spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Društvo POMS se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 636 989 ali po elektronski pošti na prodaja@poms.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@poms.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Društvo POMS se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Društvo POMS prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Organizator:

Turistično športno društvo PO MEDVEDOVIH STOPINJAH

Rožna ulica 39, 1330 Kočevje

Matična št.: 4104242000

Davčna št.: 56706812

Vpis v sodni register: 22.01.2018

Kontaktna telefonska št.: 040 636 989

E-mail: info@poms.si

Kočevje, 26. november 2019