VZDR┼ŻLJIVOSTNI POHOD PO RO┼áKI PE┼áPOTI

SPLOŠNI POGOJI

Splo┼íni pogoji za prijavo na vzdr┼żljivostni pohod
PO MEDVEDOVIH STOPINJAH

  1. Z oddajo prijave sprejemam Splo┼íne pogoje 7. BRBL vzdr┼żljivostnega pohoda ÔÇťPO MEDVEDOVIH STOPINJAH 2022ÔÇŁ (v nadaljevanju ÔÇťpohodÔÇŁ), ki ga organizira Turisti─Źno ┼íportno dru┼ítvo PO MEDVEDOVIH STOPINJAH, Ro┼żna ulica 39, 1330 Ko─Źevje (v nadaljevanju ÔÇťorganizatorÔÇŁ).
  2. Z oddajo prijave potrjujem, da so vsi podatki v prijavnem obrazcu resni─Źni. Izjavljam, da sem zdrav in pripravljen za pohod. Upo┼íteval bom vsa navodila in opozorila organizatorja ter hodil na lastno odgovornost. Seznanjen sem z nevarnostmi in tveganji, do katerih lahko pride med pohodom, in izjavljam, da v primeru kakr┼íne koli ┼íkode, ki bi jo utrpel v zvezi z udele┼żbo na tej prireditvi, ne bom to┼żil ali zahteval nadomestila.
  3. Prijava na pohod je veljavna ┼íele po pla─Źani prijavnini. Pla─Źilo je mo┼żno le s kreditnimi karticami Visa ali Mastercard.
  4. Vpla─Źanih prijavnin ne vra─Źamo!
  5. Organizator obve┼í─Źa vse udele┼żence – pohodnike, spremljevalce in druge, da je pohod javna prireditev, kjer bodo bodisi drugi udele┼żenci, bodisi organizator izvajali fotografiranje oziroma snemanje (avdio in/ali video) in bodo tak┼íni posnetki lahko objavljeni na spletnih mestih, na dru┼żbenih omre┼żjih in v medijih organizatorja ali udele┼żencev. V primeru, da udele┼żenec ne ┼żeli biti upodobljen na fotografijah ali posnetkih, naj na to jasno opozori, v kolikor je to mogo─Źe v danem trenutku.
  6. Uporabljeni izrazi, napisani v mo┼íki spolni slovni─Źni obliki, so uporabljeni kot nevtralni za oba spola.
  7. Organizator bo z zbranimi osebnimi podatki ravnal skrbno in odgovorno ob upo┼ítevanju veljavne zakonodaje (Zakon o varstvu osebnih podatkov) in Pravil varstva zasebnosti in uporabe pi┼íkotkov Turisti─Źno ┼íportnega dru┼ítva PO MEDVEDOVIH STOPINJAH.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
pomedvedovihstopinjah.si

Splošni pogoji spletne prodajalne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi ┬╗spletna trgovina┬ź) upravlja TURISTI─îNO ┼áPORTNO DRU┼áTVO PO MEDVEDOVIH STOPINJAH (v nadaljevanju Dru┼ítvo POMS), Ro┼żna ulica 39, 1330 Ko─Źevje, mati─Źna ┼ítevilka: 4104242000, dav─Źna ┼ítevilka: 56706812, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Dru┼ítvo POMS).

Splo┼íni pogoji poslovanja dolo─Źajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splo┼íni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naro─Źila). Uporabnik je ob oddaji naro─Źila vsaki─Ź posebej opozorjen na splo┼íne pogoje poslovanja in z oddajo naro─Źila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vrste uporabnikov

Nakup artiklov v spletni trgovini je mogo─Ź brez registracije in vpisa v spletno trgovino na www.pomedvedovihstopinjah.si.

Dostopnost informacij

Društvo POMS se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o Dru┼ítvu POMS (ime in sede┼ż dru┼ítva, mati─Źna ┼ítevilka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogo─Źajo hitro in u─Źinkovito komunikacijo (e-po┼íta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (ter na─Źin, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno dolo─Źene in razvidno mora biti prikazano, ali ┼że vsebujejo davke in stro┼íke prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • na─Źin pla─Źila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • ─Źasovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je mo┼żno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.─Ź ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.─Ź ─Źlenom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obve┼í─Źen),
  • pojasnilo postopka s prito┼żbo, vklju─Źno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali slu┼żbi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine Dru┼ítva POMS na spletnem mestu www.pomedvedovihstopinjah.si a┼żurira.

Cene v spletni trgovini so prikazane kot Cene. Cene so cene, kot jih oblikuje Društvo POMS in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine podjetja Društvo POMS na www.pomedvedovihstopinjah.si.

Naro─Źilo

Kupoprodajna pogodba med Dru┼ítvom POMS in kupcem je v spletni trgovini na spletni strani www.pomedvedovihstopinjah.si sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina Dru┼ítva POMS kupcu po┼ílje prvo elektronsko sporo─Źilo o statusu njegovega naro─Źila (z naslovom: Va┼íe naro─Źilo v spletni trgovini). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Dru┼ítvo POMS kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporo─Źilo o statusu naro─Źila) je v elektronski obliki shranjena na stre┼żniku Dru┼ítva POMS.

Na─Źini pla─Źila

Spletna trgovina omogo─Źa naslednje na─Źine pla─Źila:

Karti─Źno pla─Źilo.

Izdaja ra─Źuna

Dru┼ítvo POMS ob dostavi naro─Źenih artiklov kupcu prilo┼żi tudi ra─Źun.

Na ra─Źunu sta raz─Źlenjena cena in vsi stro┼íki v zvezi z nakupom.

Kupec je dol┼żan preveriti pravilnost podatkov na izdanih ra─Źunih. Kasnej┼íih reklamacij ne upo┼ítevamo.

Cene

Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine DruštvA POMS na spletnem mestu www.pomedvedovihstopinjah.si.

Vse cene so brez DDV (DDV ni obra─Źunan na podlagi 1. odstavka 94. ─Źlena Zakona o davku na dodano vrednost), razen ─Źe je izrecno napisano druga─Źe.

Cene veljajo v trenutku oddaje naro─Źila in nimajo v naprej dolo─Źene veljavnosti. Cene veljajo v primeru pla─Źila z zgoraj navedenimi na─Źini pla─Źila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj a┼żurne in to─Źne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napa─Źen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naro─Źila, bo Dru┼ítvo POMS kupcu omogo─Źila odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

  1. Va┼íe naro─Źilo v spletni trgovini

Po oddaji naro─Źila kupec prejme obvestilo po elektronski po┼íti, da je naro─Źilo sprejeto. Dru┼ítvo POMS naro─Źilo pregleda, preveri dobavljivost naro─Źenih artiklov in naro─Źilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Dru┼ítvo POMS lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja to─Źnosti dobave pokli─Źe kupca na njegovo kontaktno telefonsko ┼ítevilko. Pri dobavi artiklov, ki jih Dru┼ítvo POMS nima na zalogi, je izklju─Źno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na ─Źas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Dru┼ítva POMS. Prek elektronske po┼íte Dru┼ítvo POMS kupca sproti obve┼í─Źa o a┼żurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. ─îe je dobavna doba zelo dolga in kupec ne ┼żeli ─Źakati, lahko kupec to sporo─Źi Dru┼ítvu POMS, ki bo artikel odstranil iz naro─Źila. Dru┼ítvo POMS ne prevzema nobene odgovornosti za ┼íkodo, ki bi nastala zaradi dalj┼íih dobavnih rokov ali zaradi neizdobave artiklov, ki jih Dru┼ítvo POMS nima na zalogi.

  1. Naro─Źilo je odpremljeno / Naro─Źilo je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpo┼ílje in o tem po elektronski po┼íti in obvesti kupca. Dru┼ítvo POMS v elektronski po┼íti pou─Źi kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru prito┼żbe.

V primeru, da se kupec pravo─Źasno odlo─Źi za preklic naro─Źila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko ┼ítevilko splo┼íne pomo─Źi 040 636 989 ali po e-naslovu prodaja@poms.si. ─îe se zgodi, da je naro─Źilo ┼że odpremljeno, po┼íiljko kupec zavrne dostavni slu┼żbi.

Nakup za pravne osebe

Nakup za pravne osebe ni mo┼żen preko spletne trgovine na spletnem mestu www.pomedvedovihstopinjah.si. Pravne osebe se za nakup morajo obrniti direktno na Dru┼ítvo POMS na prodaja@poms.si ali na telefonsko ┼ítevilko 040 636 989.

Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Kupec (navedeno velja izklju─Źno za fizi─Źne osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporo─Źi, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odlo─Źitev. Rok se za─Źne ┼íteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe kupca sporo─Źi na e-naslov prodajalca: prodaja@poms.si.

V primeru odstopa od pogodbe kupca prejeti artikel vrne po po┼íti na naslov prodajalca: Dru┼ítvo POMS, Ro┼żna ulica 39, 1330 Ko─Źevje

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se ┼íteje za sporo─Źilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepo┼íkodovan in v nespremenjeni koli─Źini, razen ─Źe je artikel uni─Źen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova koli─Źina zmanj┼íala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini stro┼íek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je stro┼íek vra─Źila artiklov (ki se v primeru po┼íiljanja obra─Źunava po ceniku dostavne slu┼żbe in je odvisen od tega ali gre za po┼íiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporo─Źila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natan─Źnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vra─Źilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je ┼że potekel rok uporabe. Mo┼żnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu izdelkov, ─Źe je kupec ┼że odprl varnostni pe─Źat.

Vra─Źilo opravljenih vpla─Źil bo izvedeno takoj, ko je to mogo─Źe, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporo─Źila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, to─Źnosti in pravo─Źasnosti vra─Źila ter zagotavljanja evidence o pla─Źilih, se vra─Źilo pla─Źila kupcu izvede izklju─Źno z nakazilom na njegov transakcijski ra─Źun. Vra─Źilo pla─Źila v gotovini ni mogo─Źe!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno od┼íkodnino, ki jo z zapisnikom dolo─Źimo ob vra─Źilu. Odkup z zni┼żano vrednostjo se upo┼íteva ob potrditvi kupca po elektronski po┼íti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izklju─Źno ob naro─Źilu drugega artikla enake ali vi┼íje vrednosti.

Pravico do vra─Źila kupnine v primeru stvarnih napak natan─Źneje urejajo dolo─Źila zakona o varstvu potro┼ínikov (neuradno pre─Źi┼í─Źeno besedilo).

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali mol─Źe dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izro─Źil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen ─Źe je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natan─Źnim opisom le-te na lastne stro┼íke obvestiti v zakonsko dolo─Źenem roku in nam hkrati omogo─Źiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natan─Źneje urejajo dolo─Źila zakona o varstvu potro┼ínikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dol┼żan artikel, ki ga je prodajalcu izro─Źil v garancijsko ali druga─Źno obravnavo, po zaklju─Źku obravnave prevzeti.

Prodajalec kupcu po┼ílje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dol┼żan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

─îe kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izro─Źi v hrambo prodajalcu na njegovem naslovu. Prodajalec hrani artikel do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povra─Źila vseh stro┼íkov skladi┼í─Źenja (1 ÔéČ/dan) ter pravico do povra─Źila vseh za ohranitev artikla potrebnih stro┼íkov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in dose┼żeni znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stro┼íkov prodajalca, naka┼że kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dol┼żan nobenega vra─Źila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mese─Źnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o dose┼żeni ceni in znesku stro┼íkov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski ra─Źun kupca.

Vrnjeni artikli z odprto embala┼żo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni Dru┼ítvu POMS in nimajo pomanjkljivosti (po┼íkodovana embala┼ża, praske in druge po┼íkodbe na izdelku, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na ra─Źunu). Vrnjene artikle v Dru┼ítvu POMS pregledamo. V primeru, da kupec vrne po┼íkodovan izdelek, ni opravi─Źen do povra─Źila kupnine.

Dostava

Dru┼ítvo POMS si pridr┼żuje pravico izbrati ponudnika dostave na prostem trgu storitev dostavnih slu┼żb, v interesu da naro─Źilo lahko izpolnil bolj u─Źinkovito.

Varnost

Dru┼ítvo POMS uporablja ustrezna tehnolo┼íka in organizacijska sredstva za za┼í─Źito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter pla─Źil.

Varovanje osebnih podatkov

O varovanju osebnih podatkov si preberite na naši spletni strani Pravila varstva zasebnosti.

Komunikacija

Dru┼ítvo POMS bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, ─Źe temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z dolo─Źili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporo─Źila Dru┼ítvo POMS bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo ozna─Źena kot oglasna sporo─Źila,
  • po┼íiljatelj Dru┼ítvo POMS bo jasno razviden,
  • razli─Źne akcije, promocije in druge tr┼żne tehnike bodo ozna─Źene kot tak┼íne. Prav tako bodo jasno dolo─Źeni pogoji udele┼żbe v njih,
  • jasno bo predstavljen na─Źin odjave od prejemanja oglasnih sporo─Źil,
  • ┼żeljo uporabnika, da ne ┼żeli prejemati oglasnih sporo─Źil, bo Dru┼ítvo POMS izrecno spo┼ítovalo.

Oglasna sporo─Źila Dru┼ítva POMS. bodo jasno razvidna in jasno lo─Źena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti

Dru┼ítvo POMS se po svojih najbolj┼íih mo─Źeh trudi zagotoviti a┼żurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Dru┼ítvo POMS ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Dru┼ítvo POMS kupca obvestilo o spremembah in mu omogo─Źila odstop od pogodbe ali zamenjavo naro─Źenega artikla.

Dru┼ítvo POMS ima mo┼żnost odstopa od pogodbe le, ─Źe se ugotovi o─Źitna napaka (46. ─Źlen OZ). Kot o─Źitna napaka se ┼íteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po obi─Źajih v trgovini ali po namenu strank ┼ítejejo za odlo─Źilne ter jih Dru┼ítvo POMS v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vklju─Źuje tudi o─Źitne napake v ceni.

Prito┼żbe in spori

Dru┼ítvo POMS spo┼ítuje veljavno zakonodajo o varstvu potro┼ínikov. Dru┼ítvo POMS se po vseh mo─Źeh trudi izpolnjevati svojo dol┼żnost zagotavljanja u─Źinkovitega sistema obravnavanja prito┼żb.

V primeru te┼żav se kupec s podajalcem lahko pove┼że telefonsko na telefonsko ┼ítevilko 040 636 989 ali po elektronski po┼íti na prodaja@poms.si. Prito┼żba se odda prek e-po┼ítnega naslova prodaja@poms.si. Postopek obravnave prito┼żbe je zaupen.

Dru┼ítvo POMS se zaveda, da je bistvena zna─Źilnost potro┼íni┼íkih sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim ─Źasom ter stro┼íki, ki nastanejo zaradi re┼íevanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne spro┼żi spora pred sodi┼í─Źem. Zato si Dru┼ítvo POMS prizadeva po svojih najbolj┼íih mo─Źeh, da se morebitni spori re┼íijo sporazumno.

Organizator:

Turisti─Źno ┼íportno dru┼ítvo PO MEDVEDOVIH STOPINJAH

Ro┼żna ulica 39, 1330 Ko─Źevje

Mati─Źna ┼ít.: 4104242000

Dav─Źna ┼ít.: 56706812

Vpis v sodni register: 22.01.2018

Kontaktna telefonska št.: 040 636 989

E-mail: info@poms.si

Ko─Źevje, 26. november 2019